Welkom

© Ballonmedia 2010

Flikken4Specials is een gratis event voor mensen met een functiebeperking en hun begeleiders. Op die dag organiseren we tal van leuke activiteiten.

Flikken4Specials editie 2011 zal plaatsvinden in het Nieuwe Gerechtsgebouw in Gent. Noteer alvast zaterdag 21 mei 2011 van 13 tot 17 uur in je agenda! Met deze blog houden we je op de hoogte.

maandag 16 mei 2011

1ste MEMORIAL Roland Tack

Op zaterdag 7 mei 2011 vond de eerste “MEMORIAL Roland TACK” plaats op de terreinen van KVE Drongen. Een selectie van PZ GENT nam hieraan deel. De heer Tack was voorzitter van de Rechtbank van Eerste Aanleg- en de vader van collega Jeroen Tack- ter wiens nagedachtenis dit outdoor zaalvoetbaltornooi werd georganiseerd.

Aan dit tornooi namen 6 ploegen deel bestaande uit magistraten, advocaten, personeelsleden van het Gerechtsgebouw en politiepersoneelsleden.

Als enige van de deelnemende ploegen durfde PZ GENT het om een vrouwelijke collega in het team op te nemen. Ze stond tijdens het tornooi wel degelijk haar “mannetje” en ze scoorde bovendien zelfs misschien het mooiste doelpunt van het tornooi.

De eer werd aan de vrouwelijke collega van PZ Gent gelaten om de wisselbeker “MEMORIAL Roland TACK” in ontvangst te nemen. Deze wisselbeker krijgt een mooi plaatsje binnen onze politiezone.

1 opmerking:

  1. Ik was vannacht even voor mijn enige ontspanning(de rest van mijn leven speelt zich af in de heterohel) naar de kolenmarkt in brussel geweest. En wie zie ik daar - mijn adem werd volledig afgesneden- : de homo agent die door de freisler van hierboven op schandalige en homofobe wijze tot en met in de bloemen is gezet geweest. Die naziflik was daar aan het patrouilleren, wellicht "voor de veiligheid van de homo’s". Bij deze, als iemand van de politie of gerecht dit hier leest: gelieve Günther van den Cruyce niet meer langs de kolenmarkt te laten patrouilleren, ook niet in de rest van Brussel centrum. Ik wil die smeerlap nimmer of nooit meer zien. Als dit bericht hier gewist wordt, of als ik die naziflik daar nog vaak zie, zullen er gepaste legitieme sancties komen!

    BeantwoordenVerwijderen